torsdag 18 oktober 2012

ingen fara!?

Ja att åka på BVC löste ju inte precis så mycket..fick reda på att hon var -lite...lite...röd i halsen..men de är ingen fara!
och det andra min fick höra..
- det är bara att låta det gå över av sig själv..ingen fara..inte så mycket du kan göra...

Jahopp! Det var det! Hade föredragit att haft min vanliga sköterska, gillar henne bättre... Så slutsatsen var att Nova är en prickig dam med lite lite röd hals med magont..

Efter besöket på BVC var det bara att åka hem och lägga över Nova i barnvagnen så hon fick fortsätta sova.

Ville själv gå och slappa på soffan och ta igen mig men disken kallade..så diska,plocka, hand skrubba golvet i köket (söliga katter)..

Och Nova har varit fortsatt gnällig och ont i magen..

Tog en promenad med Therese och Linus och det verkade Nova hyfsat nöjd med. Skönt att få ta en kort promenad och surra av sig lite, synd bara att det blir så mörkt fort. Var så mörkrädd sista biten hem att jag joggade!! Ja jag joggade! Faktiskt! Ville hem fort som bara den. Så man hann ju få upp pulsen  och lite svettig vart man allt =)

Fick knappt i Nova nå välling när vi kom hem =/ Men vatten drack hon däremot. La henne nu för kanske 15 minuter sedan och det gick oväntat bra..men kvällen är ju ung och natten har långt ifrån börjat..så man får se vad man har att vänta sig...håller tummarna för att min lilla dam ska få sova gott inatt...och även mamma Henny =) 

  Tips mottages gärna mot magknip!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar