söndag 7 oktober 2012

Ladies Night!

Igår var det ju dags för Ladies Night på nordichallen! 

Det var jag,mamma och moster som drog iväg, samma gäng som sist LN var i stan.

Vi drog iväg på Stadshuset och käka innan. Supergott!!! Och inte så mycket folk heller så man kunde verkligen sitta där i lugn och ro och prata och mysa på =)

Eftersom det var jag som körde kunde jag ju inte dricka något gott till maten men jag tog en klunk av mammas cosmopolitan. Sketa go!! Har alltid velat smaka en då man var ett hängivet fan av Sex And The City!






Tyvärr hann vi inte med att käka dessert =/ 

Väl på plats på Nordichallen var det ett jäkla ös på alla överförfriskade ladies =P 

Showen var kanon, lika bra som sist! Man kan ju bara inte älska Uggla, Han gjorde showen för mig! Och Stenmarck är ju alltid kanon med 7 mila kliv!




Kul att komma iväg och hitta på något, är ju inte så ofta det händer något här Sundsvall så man får passa på!

Kom hem vid tolv men gick inte och la mig förns klockan ett..och det fick jag ju igen imorse då Nova ville kliva upp halv sju.. så idag är man en trött mamma!


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar