torsdag 7 november 2013

Torsdags, mitt i dan!

Har precis lyckats söva ner Nova för sin lunch tupplur som vart på tok försenad idag.
Nova var verkligen jätte trött och det resulterade i världens grin/skrik/slåss/inte ligga still på skötbordet.

Både hon och jag var helt slut när jag äntligen lyckats byta blöja och tagit på henne kläder och fått ner henne i vagnen, tog dock inte så lång tid innan hon somnade.

Jag hoppas verkligen att hon kommer hinna vakna själv innan det är dags att åka till frisören, känns inte kul att behöva väcka henne.

Men vi var nöjda och glada tidigare idag alla fall då vi spenderade några timmar med Jossan.
Vart att klämma en pizza till lunch och snacka ikapp oss lite =)

Men nu ska jag passa på och vila lite innan det är dags att böka in databordet i bilen...men jag vart även av med ännu en pryl idag, Jossan tog gladeligen emot en tavla som inte passar in hos mig längre! Puh, lite prylar blir jag av med alla fall.
Har tänkt att lägga ut lite prylar på lite sälj sidor på fb..men jag tvekar..vet inte riktigt varför?

Ni som har sålt prylar på dessa köp och sälj sidor, tycker ni att det funkar bra?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar