tisdag 10 december 2013

Tisdag 10/12

Idag innan besiktningen så for jag,Nova och pappa/moffa till min farmor och farfar och hälsade på =)

Nova var lite blyg från början men innan vi skulle åka så sprang hon helt plötsligt fram till gammelfarmor och gammelfarfar och gav dom varsin ordentlig kram =)

Besiktningen gick inge vidare då motorlampan började lysa igen på vägen in..så det vart ju såklart en tvåa men inget  annat alla fall.
Så det får bli att lämna in bilen på verkstaden här hemma på byn så får han fixa den och även släcka den tvåan.
Tråkiga utgifter men ett måste.

När vi kom hem så bakade jag och Nova pepparkakor.
Hon var så duktig med kaveln och formarna.
God vart dom också och de trodde jag inte att det skulle bli då jag inte alls gillar pepparkakorna som man gör själv. .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar