fredag 19 oktober 2012

Fredag kväll

Det är ju som sagt fredag idag så här hemma har det gått rätt lugnt till.
I eftermiddags gick jag och Nova upp te grannen det vill säga mamma/mormor och pappa/morfar, dom hade haft en heldag på Birsta och snäll som dom är hade dom köpt en present till både Nova och mig!

Nova fick en rolig leksak och jag fick en jätte fin tomte som står  bredvid en julgran som kan sätta ett värmeljus i. Mamma har koll på att jag har dåligt med tomtar så nu längtar jag verkligen tills man får börja göra jul här hemma, blir så himla mysigt med allt julpynt =)

Hela lilla familjen tog sedan en härlig kvällspromenad. Så skönt att få komma ut och andas friska luften och jag och Fredrik fick prata igenom lite framtidsplaner =)

Imorgon väntar ett besök bort till Harvs bygdegårdsförening för att kolla in höstmarknaden, jag hoppas på att hitta något fint =)

Men nu väntar sängen och förhoppningsvis får Nova sova hela natten utan magknip!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar