tisdag 4 december 2012

Buzzador - Nestle Min Frukt

Ja Min Frukt vart väldigt populärt här hemma!
Nova grinade dom första gångerna dom tog slut!

Men ja må då säga att dom är perfekt att både ha hemma och på språng!
Behöver heller inte äta dom som dom är då dom funkar utmärkt att ha på morgongröten! =) Och ett annat plus är att man slipper ha med sig skeden!

 Smakerna vi fick prova var Äpple/Päron och Äpple/Banan/Jordgubbe!
Och här hemma vart både smakerna stora favoriter!

Nova kunde dock inte hålla i förpackningen själv och äta,hon prövade några gånger men det slutade med att hon klämde så hårt att halva innehållet hamnade på golvet så jag fick hålla i men då fattade hon att hon skulle suga i sig innehållet.

Funkar bättre med mammas hjälp!
 
Delade ut Min Frukt till barn i lite olika åldrar, och alla var lika nöjd med produkten trots att en del barn hade lite svårt att äta dom själv.
En mamma önskade att det skulle vara större förpackningar då hon inte tyckte att det räckte för hennes snart 2-åriga dotter.
Påsar med Min Frukt som jag delade ut!
 Och ett stort plus för min del är att när den är slut tar den verkligen inte upp nån plats! Till skillnad mot glasburkarna! Och det blir inget glad i skötväskan heller =)

Tunt som ett pappersark då den är slut!

 Vi kommer verkligen köpa Min Frukt igen! Det är ju bara att titta på bilden hur glad man blir av Min Frukt! =)

Så om ni inte har provat Min Frukt så gör det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar