måndag 19 maj 2014

Åh nej!

Jag hade ju beställt crossdäck till Fredde..men efter ett samtal med svärmor så ska dom betala dom och vips så måste jag komma på något annat att köpa..jag som var så nöjd med däcken..

Så nu vet jag inte alls vad jag ska hitta på till honom...Blää så jobbigt det vart!!

Tips?

Jaja..Idag har vi mest varit ute.
Jag och Nova har spelat mycket fotboll, som denna unge älskar att sparka boll!
Vem vet, hon kanske blir fotbollsproffs när hon blir stor =)

Har även klämt in ett samtal med jossan, var en evighet sen vi surra så det var på tiden!

Ska även jobba några dagar denna vecka =)
Onsdagen blir spännande då jag ska köra hjullastare hela dagen.
Har ju hjullastar bevis men har inte kört så mkt..men att skjuta lite skit hit och dit borde inte vara något problem =)

Nä nu ska jag fortsätta att titta på planet 51 med Nova, på tv:n som fortfarande fungerar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar