söndag 1 december 2013

5 saker du inte visste om mig!

  1. Är livrädd för spindlar, spelar absolut ingen roll hur små dom är! Kryper i hela kroppen på mig när jag får syn på en och springer typ och gömmer mig och ropar på Fredrik så han får ta kål på den, ja så tuff är jag!
  2. Måste alltid kissa innan jag går och lägger mig, men vänder ändå vid sovrumsdörren för att gå att kissa igen fast jag nyss varit på toa, gäller även om jag ska åka bort! Går på toa minst tre gånger innan jag tar mig iväg!
  3. Läser alltid mina favoritbloggar på mobilen innan jag lägger mig för att sova.
  4. Har ett stort ärr på vänstra axeln, alldeles bredvid halsen efter att jag har opererat på ett födelsemärke där. Tråkigt nog vart ärret dubbelt så stort som födelsemärket och det är JÄTTE fult. Kallar den för "pirogen" då den ser ut som just en pirog i konturerna. Mådde skitdåligt över mitt ärr i flera år men nu så tänker jag inte på det fören det är någon som frågar om det.
  5. Jag har tagit hål i öronen 9 gånger!!!



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar