onsdag 4 december 2013

Onsdag!

Har varit en lång dag idag.
Nova väckte mig redan innan klockan fem, hon har börjat med dom där tokiga tiderna igen.

Trots att mamma var väldigt trött imorse var ju damen självklart jätte pigg men då klockan började närma sig nio och Nova skulle på dagis så såg jag på henne att hon började bli trött.
och trött var hon då somnade nästan på en gång i bilen men när vi kom på dagis var tröttheten som bortblåst! Hon sprang in och tyckte att jag klädde av henne alldeles för långsamt och sen var det ett snabbt hej då från hennes sida sedan var hon borta! Lill fisan trivs på dagis hon =)

Och det var ju en speciell dag på dagis idag.
Det var mor och farföräldrar dag så Novas mormor,farmor och farfar var där idag i några timmar och enligt svärmora hade det varit jätte bra.
Får intervjua mamma imorgon och höra vad hon tyckte =)

Men Novas trötthet som kom ett brev på posten då jag hämtade hem henne.
Så det har varit ganska mycket gnäll från hennes sida, typiskt trötthetsgnäll.
Minsta lilla som går emot så är det som att hela världen går under men hon var inte direkt svårt att lägga, hon somnade nog så fort huvudet landade på kudden =)

Själv är jag ju tjurig och är uppe länge fast jag skulle behöva gå och sova, men jag får skylla mig själv men jag går och små plockar lite här hemma och myser med Diesel i soffan.
Diesel ska ha sitt kvällsgos annars blir han sur =) Men han är så gosig och man kan liksom inte neka honom det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar