söndag 14 oktober 2012

Febrig Nova!

Igår var vi till Ljungaverk så Nova fick hälsa på farmor och farfar en sväng innan vi skulle på kalas i Viken.

Får alltid så gott fikabröd hos svärmora! =)

Och efter vi hade fikat där drog vi ju vidare på kalas där vi fortsatte att fika och äta. Allt var så smaskens! Kände mig som en ballong på vägen hem av allt gotta jag hade tryckt i mig.
Nova skötte sig bra,trots att hon knappt hade sovit något på dagen.
Tack så mycket för en underbar dag/kväll familjen Sjölin! =) Och grattis igen =)

Idag har vi passat på att åka en sväng på mitt jobb (tippen) för att slänga en massa skräp, då man städar undan inför vintern blir det ju lite skräp som ska slängas. 
På vägen hem vart det depåstopp i specksta för att hämta älgkött, och för mig är älgkött bland det godaste som finns!
Så nu är frysarna full igen =)

Efter att Nova vaknade från sin lunch sovning tyckte jag att hon inte var som hon brukar så jag tog tempen på henne, och lill stackarna hade ju feber. Så alvedon,mycket vätska och en massa mamma mys har stått på schemat idag för Nova.

Eftersom Nova inte var pigg fick Fredrik åka och handla inför veckan själv och det var han ju inte alls nöjd med..där har vi någon som hatar att handla själv, speciellt på affärer han inte är van vid...t.ex Ica i Matfors..
Idag gjorde vi det enkelt med middagen..vi (jag) gjorde egna pizzor..

Men nu ska jag mysa ner mig i soffan och slö kolla på en film med min fästman...vi får se vem som somnar först =)

1 kommentar:

  1. TACK för ert mysiga sällskap! Alltid lika roligt att träffa er! Lilla godingen eran är ju desssutom bara för underbar!

    SvaraRadera