söndag 3 november 2013

Söndagslistan!

Allmänna frågor
Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: Snäll, lättlärd, rolig
Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: För snäll, mesig, godtrogen
Vad är du rädd för? Döden

Vad är du mest nöjd med hos dig själv? Mina ögon
Det roligaste jobbet du haft eller har: Det har varit på Sundsvall Energi 

När grät du senast? I torsdags
När skrattade du senast? För ca: 30 minuter sedan då Nova sa nå knasigt =)
Vilka åkte du bil med senast? Fredrik och Nova
Vilka åt du mat med senast?  Om jag räknar mat som middag var det med mamma igår på Smedjan
Vad var du rädd för när du var liten? Var väldigt mörkrädd om jag var utomhus och så är det en skog alldeles där vi bor som var så där riktigt gammal som vart jätte läskig när det var mörkt
Vad ville du som liten bli när du blev stor? Hockey spelare kommer jag ihåg att jag ville bli en gång, var efter att jag hade sett Mighty ducks filmerna! 

Värsta smärtan du råkat ut för: Helt klart värkarna när jag födde barn.
Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: När Nova föddes
Någonting som gjort dig riktigt ursinnig och ledsen någon gång i ditt liv: När min älskade faster gick bort, kunde ha undvikits
Har du någonsin sportat? Höll ju på med ridning i många år 

Någon du ser upp till: Näe..

Lite mer personliga frågor
Har du någonsin tagit eller provat droger? Nej!
Har du rökt?  Ja
Har du snusat? Ja
Har du druckit? Ja
Hur ska en kille vara eller se ut för att du ska falla pladask? Utseende spelar mig inte så stor roll, huvudsaken dom har fötterna på jorden, är roliga och snälla.
Finaste komplimangen du fått: Kan tragiskt nog inte komma på nån.
Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång? Ja, tyvärr..men inte genom otrohet alla fall! Mår dåligt över det än idag! Förlåt M!
Har du blivit sårad av en kille riktigt ordentligt någon gång? ja tyvärr, hade en pojkvän som inte gjorde annat..  
 

Antingen- eller-frågor
Storstad eller landet? Landet utan tvekan!
Kött eller fisk? Kött
Hund eller katt? Katt, men vill jätte gärna ha hund!
Vin eller öl? Öl utan tvekan!
Charter- eller skidsemester? jag åker ju inge sort skidor överhuvudtaget så jag får ta charter då!
Sverige eller utlandet? Sverige!
Sport eller nyheter? Nyheter, helst mittnytt!
Hockey eller fotboll? Hockey utan tvekan!
Ljushåriga eller mörkhåriga killar? Mörkhåriga!
Sommar eller vinter? Sommar, så mycket bök med vintern!
Vår eller höst? Vår
Flyg eller tåg? Tåg eftersom jag är flygrädd
Bil eller buss? Bil!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar