söndag 8 december 2013

Buzador - Vanish!

 nu har jag buzzat klart Vanish!

Jag har delat ut prover till vänner och bekanta och dom flesta använder redan Vanish och tycker det är toppen och blev jätteglada!

Jag har fått prova fyra olika produkter från Vanish på fyra valfria fläckar på en liten tygtrasa.

Jag valde att göra tre tester genom att använda tre produkter direkt på fläcken, jag lät det sedan verka. Efter det spolade jag helt enkelt av tygtrasan och lät den sedan lufttorka. Så jag har inte använt tvättmaskin.
jag ville helt enkelt se hur bra produkterna klarade sig på egen hand och resultatet var överraskande bra!

Första fläcktestet var kaffe!

Tygtrasa före.

Med kaffefläck.
För att få bot kaffefläcken så blandade jag Vanish - oxi action Extra Hygiene (den gröna burken) och vatten i skopan och gnuggande in det på fläcken. Jag lät det sedan verka.
Tygtrasan efter!

 Som bilden visar försvann fläcken utan problem!

Fläckar du kan ta bort med hjälp av Vanish - Oxi Action Extra Hygiene

  • GRÄS
  • KAFFE/THE
  • JUICE
  • JORDGUBBAR
  • RÖDVIN
  • OLIVOLJA
Och den är perfekt för barn och sportkläder!

För andra fläcken valde jag olivolja!


Tygtrasan före!
Fläck med olivolja!


 
Gjorde exakt samma sak med denna fläck fast med Vanish - Oxi Action Chrystal White (den vita burken)


Tygtrasan efter!
 Snacka om ren och fin.
Och trots att jag bara sköljde den under kranen med varmt vatten så var det inte ett dugg "flottig" efteråt och det ger ett högt betyg!

Fläckar du kan ta bort med Vanish - Oxi Action Chrystal White är

  • GRÄS
  • KAFFE/THE
  • JUICE
  • JORDGUBBAR
  • RÖDVIN
  • OLIVOLJA

För tredje fläcken valde jag dressing, rättare sagt hamburge dressing!

Fläcken!
 
För denna fläck använde jag Vanish Oxi Action Förbehandlare. jag sprayade direkt på fläcken och lät verka.


Efter jag hade sköljt av och torkat tygtrasan var den återigen vit!



 Fläckar du kan ta bort med Vanish Oxi Action förbehandlare.

  • GRÄS
  • KAFFE/THE
  • JUICE
  • JORDGUBBAR
  • RÖDVIN
  • DRESSING
  • SMINK

för fjärde och sista fläcken var jag lite busig och använde inte tygtrasan utan jag använde en pyjamas som Nova inte kan ha längre!
Och fjärde och sista testen fick bli en juice fläck!


Juice fläck!
Till det här testet så la jag pyjamasen i blöt med Vanish Oxi Action (den rosa burken) jag lät det ligga i ungefär en kvart.
Efter! Inget spår av fläcken. (pyjamasen är noppig då den är väldigt använd och har inget med testet att göra)


 Fläckar du kan få bort med Vanish Oxi Action

  •  GRÄS
  • KAFFE/THE
  • JUICE
  •  JORDGUBBAR
  • RÖDVIN

Jag kan starkt rekommendera Vanish produkter!
Fläckar får man mycket av när man har småbarn och jag ser framemot att få testa på fler fläckar!


En fläckfri jul med Vanish!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar