söndag 8 juli 2012

Den här dagen kommer att bara flyga iväg! 
Nova vaknade inte förns nio, så då vart det ju lite konstiga tider för henne idag..för nu ligger damen ute och sover då hon igentligen brukar få en flaska mat. 
Fredrik klev upp toka sent! Och jag brukar alltid vänta på han innan jag äter frukost så idag vart det brunch istället, men lite har jag då fått gjort till morgonen alla fall, har pysslat på med lite prylar till dukningen på Nova´s dop, tänkte igentligen lägga ut lite bilder men jag vill inte att dom som ska komma på dopet redan nu ska veta hur det ska se ut så bilderna kommer då dopet har varit =) 

Idag blir det en riktig slappar dag då vädret är tok tråkigt, blir rester till middag men jag tänkte att jag skulle testa på att baka en ny kaka som jag har tänkt ut så kan jag och Nova gå till mamma/mormor och bjuda på kaka och ha det mysigt en stund =)

Hoppas alla får en trevlig mysdag i det tråkiga vädret =)

 

1 kommentar:

  1. Hej!

    Toklängtar till dopet! Behöver ni hjälp med något så säg till. Vi hjälper gääääärna till om vi kan! Ha det gott och pussa lite på lillgumman från oss! Hälsa Fredde också. Vi saknar er!

    SvaraRadera