söndag 15 juli 2012

Ljungaverk och mer hus!

Igår vart det en heldag i Ljungaverk hos svärmor/svärfar. dom blir alltid lika glada då vi kommer och hälsar på så dom få rå om sitt barnbarn =)

Blir ju tyvärr att dom inte ser henne så jätte ofta då dom bor en bit bort och jag tycker alltid att man har fullt upp jämnt!! Men det måste det bli bättring på! 

Har tittat lite mer på det andra huset som är till salu här på byn, jag gillar ju dom "gamla" husen bättre och det här huset har ju inte den stilen men det har jätte mycket potential och är till salu för en mycket bättre summa än det andra huset och det hade blivit så dyrt i längden då jag ville göra om så mycket.
Så nu har jag och Fredrik diskuterat lite fram och tillbaka så vi går nog på en visning trots att jag har varit inne där förut kommer jag inte riktigt ihåg hur det ser ut.. 

Men man kan ju bli galen på det här med hus! Men ska man ha det perfekta huset så ska man ju bygga ett helt nytt och helst skulle man ju ha obegränsat med pengar men så är det ju inte. Så det perfekta huset är svårt att hitta.

Idag blir det nog en slappar dag då vädret är skit som vanligt! Trots att jag inte gillar värmen så mycket så är det lite väl tråkigt då det ska regna flera dagar i sträck! Så nu efterlyser jag solen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar