onsdag 2 januari 2013

Nagel problem!

Oj oj va jag vantrivs med mina naglar nu!

Brukar ju ha precis en månad mellan gångerna då jag fixar naglarna men nu vart de 6 veckor..och det syns!

Dom är sååå långa nu!! 
Idag slog jag i högra långfingret när jag städade och det gjorde sketa ont och gelet det typ krackelerade en liten bit och några timmar senare slog jag i högra tummen vilket också gjorde ont men det krackelerade inte alla fall.

Efter 6 veckor!
 Snacka om att utväxten syns väl! Nää! detta får inte hända igen så jag har redan nu bokat tiden för Februari så det inte ska hinna bli fullbokat!

Nygjorda och fina =)
Lite skillnad mellan bilderna va? =P

Så jag längtar något så otroligt tills imorgon då jag får fara iväg och slipa ner dom och få en ny design på dom =)
Har lite svårt att bestämma vilken färg jag ska ta.. antingen blir det vitt med pärlemor, isblått med silver eller svart med silver..

Medan jag är hos nagelstudion får svärmor passa Nova.

Måste nog in på någon affär också för att hitta nån tröja/blus att ha på mig på lördag då det gamla tjejgänget från högstadiet ha tjejkväll, ska bli så jäkla skönt! =)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar