onsdag 2 januari 2013

Parfymprover!

Sist jag var på Kicks fick jag med mig två stycken parfymprover med mig hem
och nu har jag sniffat på dom.

Den ena var Lanvin - Jeanne 

Bilden är tagen från Kicks hemsida.
Och den luktade faktiskt helt ok, gränsar kanske till så kallad "tantdoft" i mitt tycke men jag kommer att använda upp den lilla provflaskan alla fall =)
Kostar från 399 kronor på Kicks!

Naomi Campbell - At Night

Bilden är tagen från Kicks hemsida.
 
Det här är en doft jag faktiskt kan tänka mig köpa!
Luktar inte för starkt som jag tycker många dofter kan göra.
Dock håller sig inte doften kvar så länge kan ja tycka.
Kostar från 299 kronor på Kicks!


Snyggaste flaskan hade Lanvin, jag tycker att Naomi Campbells flaska påminner om något annat......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar