lördag 22 september 2012

Idag har vi haft en ganska så lugn lördag här ute i Hamre om man inte räknar med Nova då så klart som det är full fart på från morgon till kväll!

Fredrik drog iväg med pappa min till Birsta vid lunch tid och då sov ju Nova, så då fick jag lite gjort här hemma, plocka,diska,sortera tvätt, planera middag för den kommande veckan, tyvärr hann jag inte dammsuga så de får bli imorgon.

Till middag åt vi rester från gårdagen kanske inte så lyxigt på en lördag och allt...
Men det fick bli lite lördagslyx då jag slängde ihop en äppelpaj.
Så det fick bli lite att äta lite paj till mitt måste se program på lördagarna

 Superstars Celeb!



Har även passat på att nyttja en rabatt jag hade på personlig almanacka.
Men det vart ingen almanacka den här gången då det inte är dags att beställa någon ny förns Mars utan jag skickade efter en vanlig skrivbok i modell lite större som jag ska använda som recept bok, då alla recept verkligen ligger huller om buller just nu..
Vill du ha en egen personlig almanacka eller skrivbok så klicka här beställ en du också,, eller kanske ge bort till någon i födelsedags present eller julklapp =)
Är ju så roligt då man kan lägga in vilken bild man vill på framsida/baksida och på min almanacka pryder Nova både sidorna, såklart =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar