lördag 21 april 2012

Jakten på den perfekta sparbössan!

Skulle ju börjat dagen med en promenad med Jossan och hennes dotter Linneá i Matfors idag men det trista vädret gjorde oss ganska så osugna på en promenad och eftersom Linneá fortfarande är sjuk ville jag inte riskera att Nova skulle bli smittad om vi bara åkte dit för att umgås bara så då stannade vi hemma istället.

Fredrik drog iväg på motormässan med min pappa så det vart bara oss tjejer hemma. 
Så medan Nova sov lunch passade jag på att shoppa lite på nätet =)
Älskar den här sidan http://www.trend4you.se dom har verkligen den stil som jag gillar =)

Vart en fin liten tavla som kommer bli perfekt till köket!

Även kattmaten ska få förvaras snyggt!
 Och sen startade jag min jakt på den perfekta sparbössan till Nova!
Hade ett krav att det skulle finnas stjärnor på den då jag vill ha det som en röd tråd i hennes blivande rum då just Nova betyder stjärna. Men som jag googlade och letade....men nej..hittade bara en som jag inte alls tyckte om..satt säkert nästan en timma och letade men vart så less att jag gav upp!

Jag får nöja mig med att jag hittade andra massa saker med stjärnor på som kommer att inhandlas senare =)
Har även beställt den här fina planschen som ska bli inramad och ha i hennes rum senare!
Så den här tjejen som gör dom vill jag gärna tipsa er om! 
Passa på nu då hon har vårrabatt och tar endast 50 kronor för dom =)
http://annaform.se/ Hon har mycket annat smått och gott också =)




 Och som varje lördag hoppas man ju på storvinst då jag och en arbetskamrat spelar på V75...men som vanligt vart de ju inge,vi är nog rätt så sopiga på det men med tanke på den lilla summan vi spelar för så gör det ju inte så mycket. Kanske händer det nästa helg då det är min tur att spela! =)


Nova har även fått lite kläder..
Dom här fina kläderna fick Nova av Fredriks moster!

Och pappas flicka kan ju inte ha något annat märke än Scania så klart =)
Det behövs verkligen mer kläder då jag idag fick lägga undan ännu en hög med 56:or som hon har vuxit ur men man kan ju bli galen på hur mycket det kan skilja på storlekarna mellan butikerna! Igentligen skulle man hålla sig till en butik för då vet man hyfsat hur länge hon kan ha kläderna.
Men jag vet att jag inte skulle kunna hålla mig till en butik då det finns så mycket fint =)

Nä nu blir det att avrunda av här innan min dator slår av sig hur som helst..kanske dags att investera i en ny...

Trevlig kväll =)




 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar