fredag 14 september 2012

Clarins - Loose Powder

Nån mer än jag som tycker att foundation ofta "smälter" bort under dagen eller kladdar ner kläder??

Då har jag ett tips!

Clarins -Loose Powder är det perfekta pudret! Och det bästa av allt är att man inte behöver hitta den perfekta nyansen då den praktiskt taget är genomskinlig! 

Använde pudret igår för första gången och resultatet var överraskande positivt! Sminket höll praktsikt taget samma ton heeela dagen och då var jag även ut på promenad och blev svettig!

Och jag kunde ta på mig en jacka direkt efter att jag applicerat pudret utan att det blev fula bruna "ränder" på kragen =)

Men vill då rekommendera att använde en stor borste istället för puderpuffen som följer med.

 
Kostar 445 kronor på Kicks.
Klicka här för att läsa mer! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar