söndag 20 december 2015

Julklappar/julklappstips del 2

När jag köpte kitet med muggarna på pandur var det ju som sagt två stycken muggar och den andra ville Nova ge till sin kusin =)




Vart lite smått och gott, muggen, en klocka,halsband och torrshampoo. En lagom summa tyckker jag när det är ifrån Nova. ska köpa en finare påse att sätta ner den i =)

Och sen så ska ju Novas kusin få en Julklapp från mig och fredde också..kanske ska påpeka att Novas kusin är över 20 år =)





 Jag tog en burk och la lite rött papper i botten (kommer från en utav mina glossyboxar) sedan la jag i en som en skrubbvante(?), en ögonskuggspalett, den guldiga highlighterpalleten, en duschcreme och ett läppbalsam från Hurraw.
Det ska även bli presentkort på bio. Sen slog jag in den i cellofan och la den i en fin påse =) Är nog denna jag är mest nöjd med faktiskt =)

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar