torsdag 20 september 2012

KappAhl shopping!

Idag har det shoppats igen.. men inte på nätet denna gång utan på Birsta City.

Vart lite smått och gott till Nova, ovanligt va?

Vart så glad denna gång på kappahl då jag hittade kläder från Newbie i 74, var jätte dåligt med storlekar sist jag var dit.

Synd bara att dom bara gör storlekarna upp till 74! Älskar Newbie!
Tur att 74 är lite för stort än så länge så kläderna räcker ett tag =)


Inte grå/blå utan lila, jättesnygg!


Denna haklapp fast vit vart det.



  Vart lite taskiga bilder då min systemkamera var totalt urladdad, men som tur var hittade jag några bilder på kläderna på kappahl´s hemsida =)
Vart även en snabb visit in på Ica för att fylla på förrådet av blöjor och tvättlappar, vart ju lite billigare då jag hade fått en massa rabatter från Libero =)

Imorgon blir det ett besök på BVC, ska bli spännande att se hur lång Nova har blivit, tycker hon har skjutit som tusan på längden den sista tiden!
 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar