söndag 21 oktober 2012

God kväll med Solsidan

Ja idag har jag gjort det som stod på schemat, vilket inte var mycket.
Handlat inför den kommande veckan och planerat lite som ska göras och självklart städat.

Har även hunnit med en liten promenad.

Avslutade kvällen med att kika på solsidan som så många andra gör på söndagskvällarna.





Har även "fönstershoppat" på nätet en sväng och det kan man ju göra i fleeera timmar!

Så nu har jag lite inspiration till det som ska handlas på torsdag då jag tänkte ta en sväng på stan efter att jag varit och förnyat naglarna. Ska bli skönt att få kika runt själv och faktiskt ta mig tid till att prova kläder för en gångs skull, är ju lite svårt och bökigt då man har med sig Nova i barnvagnen.

Nu är det bara att se fram emot en ny vecka! =)

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar