onsdag 24 oktober 2012

Morgondagens planer!

Ja idag har det varit lite upp och ner för Nova gällande hennes rutiner, men det har gått bra ändå =)

Har spenderat kvällen med att småstäda lite här och var, sista görat för ikväll blir att diska så jag slipper det imorgon.

Men imorgon blir det att åka iväg för att förnya naglarna, ska bli skönt att få fila ner dom och få någon ny färg.
Har blivit lite småskador på naglarna nu då det börjar mest vara mina egna naglar och de tål ju inte så mycket, får se vad hon säger. Kanske blir ett nytt set med naglar eller så kanske hon kan fixa till dem ändå.

Och imorgon väntar även en fika date med Sofie på Birsta och jag ska shoppa lite till mig själv och köpa lite julklappar och hitta någon bra present till min brorsdotter Milly som snart fyller 1 år.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar