torsdag 1 november 2012

Bak torsdag!

Slog på stort idag och bakade två sorters kakor varav ett var ett experiment som faktiskt vart lyckat! 
Var en glad Fredrik som såg att jag hade lyckats kopiera ett kaksort som min farmor gör som Fredrik bara ääälskar!

Extra glad är jag över att Nova sov mer än bara en timma ute i barnvagnen idag, hela tre timmar sov hon så då var både mor och dotter nöjd =)

Eftersom jag nu har bakat ganska mycket den här veckan så får det blir några bakfria dagar nu framöver plus att jag typ inte har någe smör kvar..

Har precis sett klart Hela Sverige Bakar, älskar matlagnings/bak program, kan inte se för mycket av det känns det som. Blir så himla inspirerad!
Vart dock lite störd av en snarkande sambo. Fredrik får så ont i ryggen när han sover i sängen så han brukar sova på soffan några nätter.
Måste verkligen ta tag i att köpa en ny resårmadrass åt honom.
Fast jag sover nästan bättre då jag är själv i sängen då jag har mer yta plus att jag slipper lyssna på Fredriks snarkningar =P

 


Imorgon blir det som vanligt lite mera städning, städar varje dag här hemma..

Men nu ska jag gå och natta om inte huset blåser bort inatt...för här stormar det som tusan!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar