måndag 10 december 2012

Julkort!

Idag tog jag tag i det här med julkorten!
Klädde på Nova tomte"mor" dräkten..men idag ville hon inte alls vara linslus..

Krävdes måånga kort för att få till några "bra"..är inte alls nöjd över bilderna men..va ska man gö?

Så nu har jag beställt julkorten och dom ska förhoppningsvis komma denna vecka.
Sedan blir det att leta reda på nya adresser då många har flyttat sedan förra julen.

Har gått så jäkla dåligt med mitt julbakande då jag har sett fel i recepten och jag har glömt att köpa en massa som hör till...men imorgon blir det nya tag med baket =)

besiktade även mil idag..typiskt nog fick ja en 2:a...på dragkroken..har ju en dragkrok man kan ta bort och dragkroken har suttit som berg ända sedan Fredrik fick slå fast den då han skulle fara och hämta hem Amazonen för typ snart 2 år sedan..men det är ju ett lätt fixat problem alla fall men kändes så onödigt..


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar