söndag 13 januari 2013

Sovmorgon deluxe!

Snacka om sovmorgon!
Jag sov till tio(!!!!) idag! Och det var otroligt skönt!
Fredrik var borta när jag vaknande då han skulle fara iväg och fixa med bilen inför besiktningen då han vaknade.

Ska fortsätta nu med att röja bort julen innan jag hämtar hem Nova.
Blir liksom alltid katastrof här hemma innan all jul är bortplockad och innan det andra har kommit på plats.

Är lite nytt jag måste iväg och fixa innan allt är klart.
Lampskärmarna i vardagsrummet fick jag slänga då dom var extremt solblekta på en sida. 
Och mattan i köket fick jag också slänga så julmattan får hänga med tills en ny har blivit inköpt.
Ville köpa nya gardiner till köket men hittade inga jag föll för så det vart ett par gamla som fick åka upp istället.
Sen vill jag köpa lite annat smått och gott för att förnya lite och det är ju alltid lika roligt =) 

Synd att det är lika kallt idag igen, -23 har vi här hemma idag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar