måndag 11 februari 2013

Söndag i bilder och lite vikt!

Bjuder på söndagen i bilder!


Farmors skåp med plastbyttor var verkligen superkul, Nova rev ut och jag plockade tillbaka och sedan var hon där igen =)



 Nova får inte äta så mycket gosaker, sen är det ju ett plus att hon själv inte tycker om gosaker så värst mycket, men farmors bullar är the shit!
 Så självklart fick Nova med sig en påse bullar hem så hon kan få en bulle på helgerna =)
 Och till middag bjöds det på något som heter fredagsfresetelse, super gott =)


Har inte skrivit så mycket om min viktnedgång, men det går saaakta neråt, bättre det än inget alls =)
Ska köra en sväng med lite lchf inspirerat för att se om det är något för mig.
Köpte ju på mig två lchf kokböcker för längesedan men har liksom inte blivit av att jag har testat då Fredrik inte var intresserad, så nu skiter ja i han och kör mitt eget race! Måste ju ändå laga två olika maträtter då barn inte bör äta lchf (läste det i Vi Föräldrar, innan nån börjar skälla på mig).

Så nu väntar jag på att klockan ska bli ett så jag kan väcka Nova som sover lunch så hon och jag kan fara iväg och handla lite varor så jag kan börja med min lchf redan ikväll =)

Om ni vill att jag ska skriva ut recepten på det jag äter så säg gärna till, alla kan kommentera min blogg, vilket ni läsare är lite dåliga på tycker ja =P
Och ni läsare som äter lchf hojta gärna till om jag gör något galet =)

2 kommentarer:

  1. Jag har en fråga fast det är om sötsaker =P jag undrar vad du hade i tårtan när nova fyllde år förutom mosad banan?

    SvaraRadera
  2. Det var mosad banan ett lager, sedan vaniljkräm andra lagret sedan på toppen hade jag clementinklyftor och sedan grädde över det och marsipan lock =)

    SvaraRadera