torsdag 28 februari 2013

Torsdag!

Oj vad veckorna går fort, redan torsdag!

Åt smaskiga plättar imorse (lchf så klart) och man blir så jäkla mätt! Brukar få kämpa i mig 2 stycken.


 och sådan duktig/snäll sambo man är har jag som vanlig ordning gjort ordning Fredriks matlådor efter jag fått i mig frukost, och idaf "lyxa" ja till de lite för han med hemmagjorda potatisklyftor med lövbiff som jag rullar ihop med Philadelfia vitlök och örter, riktigt mumma!






Angående Posten så har dom inte hört av sig..riktigt dålig stil må jag säga! 
Upptäckte även igår att spegeln gått sönder mer än vad jag trodde! 
Som dom flesta har, så ställer jag in min speglar med hjälp av knappar i bilen..ja det funkar inte längre!!
Får ta och ringa sen igen och se vad dom säger..kostar ändå 3000 kronor att byta ut spegeln! 



 

1 kommentar:

  1. Det var verkligen dålig stil av posten. Dom borde ju ändå veta i matfors vem det är som körde den turen? Dom borde ju ha ett sånt schema i alla fall. Kan det vara samma människa som åker förbi här hemma hos mina föräldrar också tro? Skit samma dålig stil av dom så som dom kör hela tiden =)

    SvaraRadera