måndag 25 mars 2013

Besök och påskpresenter!

Igår fick vi besök av Novas faster med sambo och självklart kusin också.

Nova vart självklart överlycklig över att få så mycket uppmärksamhet =)
Hon fick även påskpresenter, och det märks tydligt att hon hajar det här med paket nu..sen att hon lägger tillbaka allt igen är nästan bara för gulligt.

  
Påskklänning med tights och fräsiga solbrillor från faster med sambo.
Bra tyckte jag då jag inte hade köpt nå kläder för Nova att ha på sig på Påsk än =)


Fin piké tröja och ett urgulligt hårband från kusin.
Och snacka om att jag vart glad över hårbandet då jag har letat och letat efter ett sådant!


Fredrik bakade även en sockerkaka tills dom skulle komma, ja ni läste rätt!
Han imponerade stort på mig igår!
Hann inte ta nån bild innan den tog slut tyvärr, man skulle ju haft bildbevis.

Jag och Fredrik släppte loss barna i oss igår också och åkte både tefat och snowracer.
Jag fegade som tusan medan Fredrik gick ända upp på toppen på kullen vid huset.
Och snacka om att det gick fort! Så han flög på huvudet några gånger.

Så gårdagen var riktigt kanon! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar