onsdag 27 mars 2013

Frisörbesöket..

Ja mitt frisörbesök igår var bara kaos kändes det som...fick ju en tid klockan fyra men fick inte sätta mig i stolen förns 16.35.

Hon frågade mig hur jag ville ha det, och som vanligt vill jag klippa bort det som är slitet och klippa upp det både fram och bak.

öhh..gjorde hon det? NÄ! Och inte ens frågade hon om jag var nöjd med klippningen...

Sen skulle hon slinga mitt hår, och hon använder en sån där hätta, och det gjorde så jäkla ont när hon "nålade"  ut håret genom hålen.

Men sedan när den där jäkla hättan skulle av trodde jag att jag skulle börja grina! 
Fasiken så ont det gjorde! 
När hon skulle dra av den kom hon kanske 1 cm sen var det stopp!
Så hon fick ta tag i håret för att dra ut det genom hålen.

Och hur blekningen vart är jag inte heller nöjd med.

Känns som hon stressade igenom hela min tid ändå var jag hemma halv åtta på kvällen.

Är öm i hårbotten fortfarande.

Har funderat flera gånger på att byta frisör, men så nästa gång jag går dit blir det jätte bra.  Blir liksom varannan gång men som kund vill man ju att det ska gå bra varje gång.
Och sen är jag ju så jävla mesig och säger inte till att jag är missnöjd heller..så jag kanske får skylla mig själv. Men sen så anser jag att hon ska fråga om jag är nöjd inte bara ta för givet att jag är det.

blää nu har jag gnällt av mig..


Med slinghättan på innan blekningen
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar