lördag 9 mars 2013

Lite skoteråkning!

Idag har jag och Fredrik varit ute och åkt skoter medan Nova låg och sov, så mormor fick ha koll på babyvakten.

Jag har inte kört skoter sedan tiden i gymnasiet då min dåvarande pojkväns föräldrar hade skoter.
Men oj så kul det var, extra kul var det nog att Fredrik satt bakom och fick liksom bara hänga med.
Dock måste man vara beredd då skotern får häng gas lite då och då, men det gör det bara lite extra spännande =)

Vart lite saknad till våren/sommaren och crossåkning då jag fick gräva bland crosskläderna för att hitta brillorna så det inte skulle tåras så mycket i ögonen under skoterturen. 
Så nu längtar jag till våren som man kan rulla fram besten och åka för första gången på 2 år =)

Vi åkte förbi grannarna på kullen och satt där bra länge och surra, blir att titta förbi där senare igen =)

När vi kom hem var jag helt säker på att Nova skulle ha varit vaken i alla fall en timma men nää, låg hon fortfarande sov och var inne på sin tredje timma!!
Men då fick hon lov att vakna.

Snart blir det att åka på affären en sväng =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar