söndag 17 mars 2013

Söndag med sovmorgon!

Hade en riktigt trevlig kväll igår hos Fredriks syster,hon bjöd på jätte god mat och jag körde lchf style så gott det gick =)

Eftersom jag klev upp före 06.00 igår så började jag gäspa vid 20.30 tiden.
Men när klockan började närma sig tolv kände jag att nu måste vi åka hem eftersom det var jag som skulle köra hem.

Men att somna vid ratten är ingen risk då Fredde fått i sig lite alkoholhaltiga drycker..han liksom slutar aldrig och surrar och kommer på en massa idéer som han tror stenhårt på men dagen efter så är dom borta igen, tur de =)

Jag tog väldens sovmorgon imorse och hade nog kunnat sovit ännu längre om jag inte vart väckt av hemtelefon.

Nu ligger Nova och sover lunch ute i vagnen och sedan blir det att åka till Matfors på kalas =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar