lördag 20 april 2013

Lördag och en kommande arbetsintervju!

Här hemma är det städning som pågår för fullt!
Fredde är ute på jobb, Nova sover ute i vagnen så då kan jag städa i lugn och ro med Spotify på högsta volym! 
Allt bli roligare med musik =)

Senare blir det att tvätta då det inte vart så mycket av med det igår och dagen avslutas med att äta middag hos mamma och pappa =)

Fick även ett samtal från min jobbcoach igår! 
Var meningen att jag skulle iväg att träffa en person som skulle berätta lite om ett jobb men det rann liksom ut i sanden och sen hörde inte min coach av dom, men nu så hade dom ringt och ville att jag och en till från mitt jobb skulle komma dit på en arbetsintervju nästa vecka.
Och denna arbetsintervju kommer att bli väldigt avgörande gällande mina kurser och utbildningar.
Får jag jobbet kommer vissa av mina utbildningar bli strukna för att göra plats åt en större utbildning som jag kommer behöva för det jobbet.

Så nu på måndag kommer dom att ringa för att ordna ett möte under kommande veckan.
Är redan nervös! För detta är verkligen något jag vill och öppnar många dörrar för mig!
Vad det är vill jag inte skriva om än, det gör jag efter intervjun då jag har lite känsla på hur det har gått.
Men det är bara att hålla tummarna nu =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar