måndag 22 april 2013

Måndag Morgon!

Igår var vi ute mest hela dagen i trädgården, så ser trädgården lite annorlunda ut.
Ett träd blev nedsågat och en buske som har spritt sig som en tok har nu blivit till en normal storlek! 
Passade även på att elda bort lite gräs.

Middag slapp jag göra igår igen då vi åt rester hos mamma och pappa, så gott med grillat!

Jag och Fredde skulle titta på film igår men eftersom jag hade sett den redan så sov jag mestadels. 

 Ja vad handlar Iron Sky om då?
Jo att nazisterna stack till månen 1945 och har hängt där sedan dess men ska nu återvända till jorden och ja..det kan ni nog lista ut själva.
Men eftersom jag diggar sådana filmer eftersom dom är rolig och gjorda för att skrattas åt =)

Idag blir det en sväng ut till Bommen till en barnbutik där för att inhandla lite galonkläder åt Nova. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar