måndag 29 april 2013

Tjejkväll!

Å jäklar vad roligt vi hade i lördags! =)
Alla tjejer utom en kunde komma, vilket självklart är tråkigt.

Men vi hade riktigt jäkla roligt!
Vi surra om gammalt, fick reda på saker om varann vi inte visste förut.
Vi dansa och sjöng, ja sjöng så pass mycket att jag vart hes!
Senare mot kvällen drog vi bort te smedjan, krogen i skogen! 
Bor ju inte så långt därifrån =)

Och på Smedjan var det riktigt mycket folk! 
Träffa på lite folk man kände och sedan träffade jag en från byn jag aldrig har pratat med, så det var ju kul att lära känna nån ny från byn!



Välkomstdrinken var typ slut då jag kom på att fota den! haha



ja desserten glömde jag knäppa kort på och med respekt av mina kära tjejkompisar lägger jag inte ut kort på dom.

Kom hem strax efter två, tror ja! Haha
Men eftersom Jossan skulle sova över satt vi och surra och åt (fyllehungrig) till strax före fyra.
Och sen vaknade jag halv åtta på morgonen så det vart inte mkt sova där inte.
Jossan snarkade på nästan till tio hon.
Var alla fall inte bakis, bara trött då jag inte sov nå länge så klockan nio igår kväll stöp jag ner i säng!

Riktigt kul att få hitta på något sånt här ibland och bara vara Henny för en kväll!
Men vi är överens om att inte göra det för ofta, blir liksom inte lika roligt då.
Så nästa tjejkväll blir mot sensommaren då det är Jossans tur.

Tack tjejer för en underbar kväll! Puss på er! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar