torsdag 25 april 2013

Torsdag kväll!

Har ju som sagt haft besök av konsulten från Mary Kay idag, fick mycket information om det hela och ska nu tänka över det hela fram tills det inplanerade Mary kay partyt hemma hos mig.

Som vanligt var jag och Nova ut i eftermiddags, det som var roligast idag var att försöka slänga stenar/grus ner i bäcken.
Och att hämta posten.
Och även leka med spaden och hinken, medan hon sysslade med det passade jag på att kratta lite =)

Imorgon vet jag inte hur dagen blir, då Fredde och Nova eventuellt åker upp redan då till Ljungaverk vilket betyder att Nova blir borta i två nätter!!
Tycker dom kan åka på lördagen istället för då kommer jag ändå vara borta större delen av dagen och när jag väl är hemma ska jag fixa inför tjejkvällen.
Blir konstigt om hon sover borta två nätter, har liksom inte hänt förut!
Men Novas farmor och farfar blir nog överlyckliga om dom kommer redan imorgon så dom får rå om henne lite längre =)

Men nu blir det att skalla kudden!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar