måndag 27 maj 2013

Helgen!

Det har varit dålig uppdatering här på bloggen i helgen men så har jag haft fullt upp också.

Lördag- Fredrik fyllde år!
Så den dagen började med lite småstädning och baka tårta.
Novas kusin Milly var här också så det vart att busa mycket små tjejerna.
Milly tyckte det var roligast då jag hade henne i knät och vi åkte runt med åkgräsklipparen =)

Grannarna på kullen, Freddes mamma,pappa,syster och systerdotter kom och grattade han.
Och presenterna att döma så kan han nu dricka öl,köpa fiskeprylar och tatuera sig. Så han är nöjd! 

Han fick även en present av katten...

 
 Stackars Huggorm!

Söndag - Ja då var det ju mammornas dag! Jag fick sovmorgon!!! Det var det ända jag önskade mig =) Men fick även pengar som jag ska köpa lite kläder för så jag är nöjd som tusan!

Milly var här även igår så vi packade med oss lite fika och tog en promenad bort till hembygdsgården och hade picknick med go fika och en massa bus med gungor och rutschkanor =)



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar