måndag 13 maj 2013

Måndag 13/5

Gick bra idag på ADR utbildningen, börjar komma ihåg lite smått sen sist, vilket var 2007(!!)


Lunch fick vi käka på Stekhuset vilket bara ligger tvärs över gatan!
Och Nova hade haft det bra med farmor idag!

Jag vart dock väldigt snopen då jag kom hem och fick se en splitter ny åkgräsklippare som stod på gården!
Pappa hade tydligen varit iväg och köpt en under dagen!

Så nu kommer det inte bara vara jag och mamma som klipper gräset längre!



Jag vart ju så klart helt till mig över att det finns något nytt motordrivet på gården så jag satte igång och klippte gräset på en gång! Och jäklans vad roligt det var att gasa på med den!
Försökte få mamma att prova med hon vägra, hon lär väl smyg prova den nån gång då hon är ensam =)

På kvällningen dök Hägge förbi en snabbis för en fika och lite surr och Nova vart jääätte blyg! Hon som vanligtvis aldrig är blyg..men hon kanske börjar komma in i ett sånt stadium nu?

Men nu så har jag sett det senaste avsnittet av Game Of Thrones så nu blir det sängen då alarmet ringer imorgon klockan sex! 



God Natt gott folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar