tisdag 21 maj 2013

Tisdag 21/5

Oj vad det är tråkigt med utbildningen jag går nu..att sitta och lyssna från kl åtta till halv fyra gör att man blir ganska mosig i hjärnan.
Jag trodde verkligen att jag skulle somna igår! 
Men nu är halva tiden gjord alla fall! =)

Efter utbildningen igår gick jag en sväng ner på stan och köpte lite leksaker åt Nova, det vart en gräsklippare, en säck med en jäkla massa bollar(Nova är bolltokig), ett ritblock(men glömde ju självklart att köpa kritor..) och såpbubblor. Och såpbubblorna var mest populärt! Lite roligt för mig också eftersom hon för liten för att blåsa bubblor själv så får ju jag göra det =)




Jag sprang även in på Kappahl en snabb sväng då jag hade en 25% rabatt kupong där som gick ut igår.
Tyckte dom hade sämre utbud i stan än i Birsta..så det vart en topp och ett par tights åt Nova och en nagelfil åt mig själv.



Men nu har jag lite egen tid eftersom Nova är nattad för kvällen och Fredrik jobbar så jag plockade fram en gammal film jag inte sett på länge, så nu blir det film mys..med mig själv! =)

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar