måndag 20 april 2015

Söndagen!

Igår var det  full fart.
Vi var in på Birsta på Toys r us och köpt Lego Duplo åt lilla Melwin, som inte är så liten längre =) 

Och eftersom Nova älskar Doktor McStuffins och har doktorsväskan med henne var det ju en självklarhet att hon ska ha den "stora" Bu hu boken =) Iden ska man rita och visa vilka skador man har =)

Sen drog vi iväg till Viken för att gratta Melwin där det bjöds på gofika, och jag höll igen intaget =)

Efter det åkte vi till Freddes föräldrar och åt middag.
Sen efter ett tag åkte vi hem.

Och bara för att jag skulle ut på promenad med Therese då Nova somnat och Therese barn somnat så ville ingen av dom somna, säger som Therese dom kände nog på sig att vi var stressad över att vi ville att dom skulle somna =P
För Nova hon lärde sig att klättra ur spjälsängen igår då så jäkla självklart.
Men till slut somnade alla barnen så vi fick ge oss ut på en liten mindre promenad med mördarbacke, promenad i rask takt plus joggning. Min Runkeeper fick det till 3,4 km, bättre än inget alls och vi gjorde det riktigt bra =)

Just nu sitter jag och dricker min frukost shake och skriver detta inlägg.
Men det börjar dra ihop sig att göra frukost åt Nova och jag ska blåsa håret, ha en bra dag! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar