onsdag 29 maj 2013

Tisdags Shopping!

Vart lite shopping igår!
Hittade dock inte mycket! 
Bara en av klänningarna jag la upp i gårdagens inlägg fanns i butik och endast i storlek 34....
Så jag fick tänka om. Handlade lite bara så får jag kolla hur det ser ut på butikerna inne i stan på fredag istället.



Hittade den här snygga "afton" väskan inne på Väskan (Tror alla fall att butiken heter det?) Hade även sån tur att dom hade sänkt priset med 100 kr!

Vart ett "packe" ringar inne på H&M, fattas bara ett armband så är jag klar med den delen!


Vart även en tröja och sjal inne på Cubus, men det är till vardags!

Leggings från Cubus , blir nog dessa på lördag med nån snygg tunika till.
Dom går liksom i silver och är lite glansiga så det passar sig bättre till kvällen/festen.

Hittade även en sjukt cool och snygg skinnjacka på Vero Moda men jag vart så jäkla snål, plus att jag har tre skinnjackor redan...men jag får se om jag kan hålla mig på fredag..kavajen med nitar som jag hade kollat in på H&M´s hemsida fanns inte i butik, riktigt surt! Och jag måste ju ha en jacka, så jag får se hur mycket jag unnar mig....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar