torsdag 16 maj 2013

Torsdag 16/5

Vart inget bloggande igår, kändes som jag inte hade så mycket att skriva om..igår gick vi över på tank när det gäller ADR:en så det vart mycket läsa,lyssna och göra övningsfrågor.



Men idag har jag gjort klart två delar av ADR utbildningen alla fall!
Gjort prov på både styckegods och tank! 
Och det gick mycket bättre än väntat!! Så jag är super nöjd och stolt över mig själv! Och det får man vara ibland! 

Och så fick vi sluta lite tidigare idag vilket var riktigt skönt!
Så det blev inte så länge Novas farmor och farfar behövde vara barnvakt.

Vart även ett spontan besök hos grannarna på kullen för att se deras lilla underverk! 
Sjukt hur man kan glömma bort hur små bebisarna är när dom är så nyfödd!
Nova vart liksom jätte stor helt plötsligt!
Men det var mysigt att få hålla en sån liten söt tös! =)

Nu här på kvällningen vart det att jag kolla lite lätt på Iron Man 3, typiskt en sån film i min smak =)


Men nu blir det natta så jag orkar med den sista dagen med ADR imorgon vilket kommer att handla om explosivt!!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar