torsdag 23 maj 2013

Torsdag 23/5

Idag har jag gått "sista" dagen på YKB (yrkesförarkompetens) utbildningen. Man måste gå fem dagar men jag sparar den sista dagen till 2016.
Är ganska invecklat vad som gäller YKB:n när man är lastbilschaufför så jag tänker inte gå in mer på det.
Men skönt är det att det är klart för den här gången alla fall =)



Nu efter att lilla damen gick och la sig tog jag och titta på en film jag har sett förut, och den kan ses om igen =)



Magic Mike heter filmen och är löst baserad på skådisen Channing Tatum´s tid som manlig strippa innan han vart skådis!
Även  Matthew McConaughey, Joe Manganiello (True Blood) och Matt Bomer (White Collar och även en stor favorit till att spela Christian Grey i filmatiseringarna av Femtio nyanser...triologin) är med i filmen.

Kanske inget pojkvännen vill sitta med och kolla på men helt klart en sevärd film =)

Nu blir det att fortsätta med Nova´s tvätt!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar