fredag 17 maj 2013

utbildningar och intyg!

Idag har jag haft sista utbildningsdagen när det gäller ADR (farligt gods)!
Fick skriva prov idag igen fast på explosiva ämnen och det vart godkänt! *skönt*

Förra veckan hade jag ju en utbildningsdag och då var det Arbete på väg nivå 1 och 2.
Idag fick vi intygen! =)

  Tur var det att vi även fick "små" intyg att ha i plånboken, lite jobbigt med ett A4 ark! 

Känns riktigt skönt att man kan börja bocka av lite grejer nu!
Har en till "utbildning" som ska göras nästa vecka och det kommer att bli långtråkigt då det bara ska sittas och lyssnas, som jag har fatta de!

Sen kommer jag förhoppningsvis göra en praktisk övning på fordonsmonterad kran innan jag gör ett praktiskt prov för att öka på det intyget, har bara upp till 18 ton och jag vill ha mer! =)

Bra att få lite mera kött på benen innan man sätter igång och söker jobb! 


Men nu ska jag gå och slappa på soffan då mina ben spökar då jag har varit ute med Nova hela förmiddagen..jäkla ben att göra ont! Men that´s life!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar