söndag 23 juni 2013

Söndag och inte Måndag!

Snacka om att jag är totalt dagvild just nu!
Har på allvar trott att gårdagen var en söndag och att det är måndag idag!
Men efter att ha kollat datumet ett antal gånger nu så har det sjunkit in att det är söndag idag och inget annat!

Sov inte vidare bra inatt heller då Nova har vaknat många gånger och varit lite "gnällig".
Hon mådde inte vidare bra igår då hon slog rekord i mängden bajsblöjer på en dag plus att hon spydde ur sig rätt mycket.
Och jag gick inte och la mig förns efter elva, så jag får skylla mig själv när det gäller sömnen men nu när Fredrik har semester så får han börja kliva upp med Nova några mornar i veckan. Lika bra att han vänjer sig tills jag ska börja jobba igen.

Idag vet jag inte vad vi ska hitta på.
Skulle vilja röja lite här hemma men jag får se om min arm går med på det,sträckte mig så illa igår och det har inte blivit bättre än... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar