torsdag 13 juni 2013

Trend4you paket!

Igår när jag kom hem efter promenaden så hade jag fått ett paket på posten från trend4you!

Hade helt glömt bort att jag hade beställt lite prylar därifrån!

 En söt liten dörrstopp! Får hoppas att myggen försvinner snart så jag kan börja använda den..

Ett griffelhjärta! Var större än jag trodde så nu vet jag inte vart jag ska hänga den...men jag får fundera lite till så hittar jag nog ett perfekt ställe!

En trämobil som självklart ska hänga ute på bron men den hänger jag inte upp förns vi har byggt den nya bron!

En söt liten "burk" för pennor, ska bli skönt att ha alla pennor på samma ställe och inte behöva gå genom alla lådor här hemma innan man hittar en penna!


Alltid roligt att få paket på posten, speciellt då man har glömt bort att man har handlat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar