måndag 24 juni 2013

Värmeslag!

Jag ska verkligen inte klaga på värmen! Ute är det så jäkla skönt! Så hela dagarna är vi ute och myser på =)

Men problemet är värmen inne! Var länge sedan vi slog av värmen här men dom senaste dagarna har vi haft 27 och uppåt inne! Man får värmeslag av att vara inne!
Har fläkt både i sovrummet och vardagsrummet.
När jag gick och la mig igår var det svalt och skönt men så fort Fredrik lägger sig blir det bastu där inne.
Vi har ett "litet" sovrum och med tre personer blir det varmt fort!
Kände mig alldeles svettig när jag klev upp imorse, och man behöver inte göra mycket ansträngande saker här hemma utan att bli svettig.

Nu måste vi få någon ordning med myggnät i sovrummet så det inte blir så jäkla varmt. Hela familjen sover dåligt när det är så varmt!

Nu blir det lunch för mig själv då Nova ligger ute sussar i barnvagnen och Fredrik har slocknat i soffan, var tydligen jobbigt för han att kliva upp med Nova imorse, men skönt för mig! Inte ofta jag får sovmorgon.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar