onsdag 24 juli 2013

Jag känner mig dissad...

...av mitt eget barn!
Denna vecka så sover Nova hos Mormor och morfar som bor typ 10 steg bort.
När jag kommer hem från jobbet vid ca: 16:30 går jag raka vägen dit och stannar där tills hon somnar vid 20:00.
Men vill hon vara med mamma sin? Nääää!!!! Bara mormor som gäller!
Och jag vet ju hur kär hon är i mormor men hon har aldrig dissat mig på det här viset förut och jag kan inte hjälpa att känna mig lite "sårad". 
Jag som saknar henne då jag är på jobbet och saknar att inte ha henne i spjälsängen när jag ska sova. Så jag längtar verkligen tills jag får komma hem och gosa med henne men goset har lyst med sin frånvaro.

Men jag får ta det helt enkelt, tänker knappast tvinga henne och hon har ju tytt sig extra till mormor nu när hon är med henne hela dagarna.
Nu längtar jag tills det blir ordning med jobb och dagis så det kan börja bli en ny vardag efter mammaledigheten. 

Men annars så rullar allt på som vanligt..ja förutom att Fredrik är i Ljungaverk och han kommer antagligen jobba där uppöver tre veckor till.

Och så är jag smått nervös över arbetsintervjun imorrn.....

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar