lördag 27 juli 2013

Lördag 27/7

Har verkligen varit varmt idag igen. Men jag ska inte klaga! Fast dagar som denna önskar jag att jag hade både pool och en AC inne! Men man får nöja sig med en pytte liten barnpool som man knappt får plats i och en fläkt i både vardagsrummet och sovrummet. Men nu vet jag vad som är topp tio på listan om jag skulle gå och vinna några miljoner på triss eller liknande =)



Hela familjen har varit seg idag så det vart en snabbis på affären för handla jordgubbar och glass och lite kött till grillningen. Oj vad jag åt! Tycker att man borde ledsna på grillat men det verkar dröja.

Vickis, Magnus och Leo skulle igentligen komma förbi på en fika idag men det får bli nästa helg istället. Ska verkligen bli spännande att se Leo då det var så länge sen nu!


Imorgon blir det ett besök på Birsta för att kolla in grejer som behövs för att bygga en ny bro/mini altan. 
Ska även visa Fredrik vad jag önskar mig då jag fyller år.
Har nämligen sett att det jag önskar mig är det 50% rabatt på nu så jag tycker att han ska passa på nu och köpa det. kan ju alltid önska mig något mer då =P
Blir även att skjutsa upp Nova till Ljungaverk då hon ska vara där hos farmor och farfar tills på onsdag så Fredrik kan riva klart farstukvisten och börja bygga så kanske jag har en halv minialtan innan vintern =P
Känns skönt att Nova kommer hem redan på onsdag så får jag ha hela familjen hemma halva veckan alla fall =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar