onsdag 10 juli 2013

Om fem dagar börjar jag jobba!!!

Känns lite overkligt då jag har varit hemma så lääänge!
Känns både bra och dålig att börja jobba.
Det dåliga är ju att jag inte få spendera mina dagar med Nova! Och extra jobbigt kommer det vara denna första vecka då Nova kommer att sova hos sin farmor och farfar från söndag till eventuellt fredag!
Har aldrig varit ifrån varandra så länge. Tror dock att det är jag som kommer lida mest av det hela.
Varför det vart på detta viset är att Fredrik verkligen måste jobba det han kan nu då han eventuellt måste ta en "paus" från jobbet snart. Vad det beror på tänker jag inte gå in på då jag inte skriver ut allt i mitt liv på denna blogg.
Respekterar min sambos val av att inte vilja vara på facebook och inte heller på denna blogg. 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar